De zon laat zich deze dagen volop zien. Voor veel mensen is dat genieten, maar de aanhoudende hitte en droogte zorgen ook voor zorgen over de natuur en het waterpeil. Hoe staat het ervoor in onze regio? En wat kunnen we zelf doen om verstandig met water om te gaan? Dat bespreken we met Bea de Buisonjé, lid van het dagelijks bestuur van het Waterschap Amstel, Gooi en Vecht.
