GAD gaat pmd anders scheiden
Vanaf 1 juli verandert er iets fundamenteels in de afvalinzameling in de regio Gooi en Vechtstreek. Plastic verpakkingen, blik en drinkpakken, het zogeheten pmd, hoeven inwoners niet meer apart in te leveren. Dat mag straks samen met het restafval in één container. Het afval wordt daarna achteraf gescheiden. Afvalverwerker GAD Gooi en Vechtstreek noemt het een grote verandering. Hoe dit in de praktijk werkt bespreken wij met Huib van Herrewegen, projectleider bij de GAD.
