Oud-wethouder van Laren en NH Gooi columnist Leo Janssen wandelt, herinnert en schrijft het op in z'n columns. Wekelijks komt hij over Laren vertellen bij NH Gooi. Hij heeft heel wat meegemaakt en komt altijd met een boeiend verhaal. Over Larense burgers, verdwenen boeren en sjieke buitenlui. Eerder deze maand ging Leo zijn boekenkast opruimen en nam hij ons mee ... wel een eindje uit de buurt, naar de Stille Zuidzee met een boeiend verhaal. Maar er zijn ook nog videeo's, foto's, krantenartikelen en interviews in zijn eindeloze verzameling om doorheen te gaan. Leo kreeg zelfs een speciaal verzoek van een oud collega. Of er nog iets bruikbaars tussen zat ... ?
